2005-09-05

Sammanfattning

Med min bakgrund av mer än 25 år i databranschen har jag en gedigen erfarenhet av både systemutveckling och drift av IT-system.

Då jag arbetat som chef på olika nivåer har jag även god erfarenhet av personalledning av både svensk och utländsk personal samt europeiska personalfrågor.

Jag har även arbetat som projektledare av både mindre och större paneuropeiska projekt vilket har gett mig en gedigen erfarenhet av projektledning samt erfarenhet av lyckosamt genomförande av olika typer av tekniska och administrativa projekt.

Jag vill beskriva mig som en öppen och prestigelös person med en stark fallenhet för strukturering och med en vilja att på ett målmedvetet sätt genomföra det som jag åtagit mig.

Min breda erfarenhet gör att jag idag besitter både erfarenhet och klokhet som gör att jag både snabbt kan komma igång och genomföra uppdrag som många andra kanske upplever som svåra och knepiga.